Lipton wil eenzame ouderen aan jongeren koppelen

6/5 - Het zijn gekke tijden! Zowel veel ouderen als stu-denten hebben plots veel minder sociale interactie. Lipton steunt een studenten-initiatief om ouderen aan jongeren te koppelen.

koetjeskalfjes2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Het project werd Koetjes & Kalfjes gedoopt. Onder het motto 'Een belletje maakt het verschil' is het de bedoeling dat ouderen (koetjes) per telefoon in contact worden gebracht met jongeren (kalfjes). Inmiddels hebben zich al heel veel jongeren hiervoor opgegeven, het aantal ouderen blijft nog achter.

Lipton nodigt daarom oud-Unilever-medewerkers uit zich aan te melden. Dat er wellicht andere ouderen zijn die het meer nodig hebben, is geen excuus. Er zijn immers volop jongeren die u binnenkort graag een keertje willen bellen.
Kortom beste U-Vitalis-bezoeker, meld u s.v.p. per ommegaande aan. U kunt ook helpen door dit initiatief aan andere ouderen door te geven. Veel jongeren staan te popelen wat zon in het leven van een ander brengen!
Lijkt het u leuk om deel te nemen ?

  • Geef u dan op via: https://www.koetjes-kalfjes.info

  • Deel deze informatie met bekenden die het leuk zouden vinden om mee te doen! Ook die kunnen zich opgeven via https://www.koetjes-kalfjes.info

  • U kunt zich ook aanmelden door uw naam + telefoonnummer (+ evt. iets over uzelf/hobbies) te mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.


Over dit mooie initiatief van Lipton is een leuke video gemaakt, die kunt u bekijken door te klikken op onderstaande link.