17/05 - In 'News from Unilever' kwamen wij een update van het Climate Transition Action Plan en twee innovaties tegen, die wij u niet willen onthouden.
Waarom wij ons Climate Transition Action Plan hebben bijgewerkt
In het bijgewerkte Climate Transition Action Plan (CTAP) worden de ambitieuze nieuwe klimaatdoelstellingen van Unilever uiteengezet. Ontdek hoe we onze inspanningen meer precies richten zodat we onze impact tegen 2030 kunnen vergroten, en waarom we geloven dat het nu ondernemen van dringende klimaatactie goed is voor ons bedrijf op de lange termijn.
Klik hier om dit plan (in het Engels) te lezen
De was doen in 15 minuten vergt wetenschap. Dit is waarom
We hebben zojuist onze grootste wasmiddelinnovatie in tien jaar gelanceerd, Wonder Wash, ontworpen voor het toenemende aantal consumenten dat ervoor kiest om snel te wassen. Maar wat zijn de technische uitdagingen bij korte cycli? We vragen een Unilever-wetenschapper om uitleg.
Klik hier om over Wonder Wash (in het Engels) te lezen
Geurbescherming superkrachtig met vitamines: ontdek de ontwrichtend krachtige nieuwe deodorant van Dove
De nieuwste deodorant van Dove maakt gebruik van baanbrekende wetenschap om tegemoet te komen aan een groeiende consumententrend. Hier ziet u hoe de met niacinamide verrijkte nieuwe lijn van het merk inspeelt op de groeiende vraag naar aluminiumvrije, premium producten.
Klik hier om over deze nieuwe deodorant (in het Engels) te lezen